days nineteen - that i regret

publicerat: 2011-06-15 » 11:26:05
det finns vissa saker jag önskar att jag hade gjort annorlunda i livet men jag tror det inte riktigt finns någonting jag ångrar. det skulle i så fall vara så dumma saker som typ inatt, att jag svararde så att jag inte tog mig upp idag.. men aldrig någonting större än så tror jag?! man lär sig utav sina misstag och man måste våga att misslyckas för att sedan kunna lära sig, skaffa sig ännu en erfarenhet. jag tror att det är nyttigt med motgångar i livet, hur tunga dom än må vara. det gäller bara att vara stark sånna gånger och ha människor som man tycker om i sin omgivning.

men som sagt, jag ångrar ingenting jag har gjot. gjot är gjort och jag lär mig fortfarande. sen är det såklart saker och händelser jag hade kunnat göra annorlunda, men då vet jag ju det till nästa gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0