midsummer eve

publicerat: 2011-06-21 » 23:10:00
är det någon som har förslag på bra filmer? allt utom action funkar. kärleksfilmer och jag är helt såld! jag har så liten koll och här ligger jag och är sjuk utan en enda bra film, som jag inte har sett.. så idéer ifrån er hade verkligen varit en räddare i nöden just nu!

och tack vare att jag är sjuk så kommer jag inte kunna gå iväg på födelsedags middag hos en förredetta klasskompis och fira henne för att hon fyllde 21 år i söndags. jag hatar sånt! för vad ska jag göra istället? bara ligga hemma och krya på mig. jag vet ju inte ens vad det betyder, jag blir ju bara sämre hela tiden. hade jag inte haft någon feber hade jag kunnat gå ändå. hoppas bara jag blir frisk lagom till midsommarafton iallafall. hur ska alla fira den förresten? det var så sjukt länge sedan jag var hemma eller bara med mina vänner på midsommar. dom senaste två åren har jag varit nere i stockholm och firat den helgen tillsammans med släkt. förutom det att jag var ut på krogen dagen efter med flickorna förra året då. men vad händer här hemma under midsommar? förutom jamtli liksom..


(bilden är tagen ifrån google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0