one day at home with just a movie

publicerat: 2011-06-21 » 11:59:16
godmorgon! eller god förmiddag kanske man egentligen ska säga? jag har iallafall varit vaken sedan kl. 9 imorse. min rethosta är inte nådig och den vägrar att ge sig. så fort att jag ligger ner är den som allra värst och jag hostar nästan tills jag spyr.. usch!! så det var nog ganska tur att jag kom hem igår ändå. så jag får omplanera dagen idag.. skulle egentligen gå ut och promenera med min bästa vän rebecka efter maten, samt gå till arbetsförmedlingen vilket jag inte heller kan. vågar inte gå ut nu när jag hostar så här mycket. så istället tänkte jag gå tillbaka till sängen och gosa ner mig framför en film (har inte någon bra idé ännu) efter att jag kokat te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0