yellow like sunshine

publicerat: 2011-06-18 » 17:21:49

igårkväll var jag och simone runt och träffade en massa goda vänner till simone. drack någon öl både på medis och i gamla stan, kvällen var skit mysig!

..just nu ska jag till och läga mat, spagetti och köttfärssås medan min vän står i duschen. sen blir det till att skynda sig och fixa sig innan det bär av till väsby och linn. vi tänkte passa på att förfesta tillsammans med mina gamla klasskompisar och andra vänner innan vi ska in på krogen och dansa i stan.

en vän ifrån östersund sitter på tåget nu oxå, påväg hit för att gå ut med oss. vi bestämde det idag runt halv 3 och nu sitter hon på tåget och framme runt halv 11-11 där nån gång :) kvällen kommer förmodligen bli jätterolig!

det är sjukt fint väder här nere just nu! så just nu njuter vi nog mer än mest, för trots det dåliga vädret innan (då det har regnat) så har det inte hindrat oss från att ha en sjukt trevlig resa här nere i stockholm, hihi
hoppas ni där hemma har det minst lika bra! bilder kommer senare, då jag kommit hem och har tillgång till min dator igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0