as weird as a dream can be

publicerat: 2011-05-25 » 07:38:47
godmorgon kära ni!
jag är faktiskt ovanligt pigg idag, vet inte om det kanske var för den slappa dagen jag hade igår? men jag skulle tro det. hoppas ni mår lika bra som jag gör idag och får en otroligt bra dag! idag är det nästa sista dagen innan betygen sätts och på onsdag.. yeeeeeeeeah baby!! studenten!! haha, jaja, hade en asskum dröm inatt, verkligen skum! visst håller ni med mig om att de flesta drömmar är rätt konstiga? trots att dom är så otroligt rätt oftast när du väl drömmer den.. jag vet känslan jag hade i drömmen och någon enstaka person som var med i den, dock jag kommer inte ihåg mycket utav dens handling. men det var mer en bra dröm än en dålig, så mycket vet jag.

idag ska jag ha redovisning i skolan, jag ska lära ut någonting. och det första jag tänkte var? jaha, alla vet säkert redan hur man knyter en slips eller hur man kokar te-vatten. vad finns det för någonting som dom kanske inte skulle kunna men som ändå är lätt att lära sig på bara någon minut? haha, jag talar om det senare efter redovisningen, vad det var jag faktiskt redovisade om!

hoppas ni får en fantastiskt bra dag idag och att alla nyblivna studenter är jävligt lyckliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0