bad luck

publicerat: 2011-05-31 » 20:10:29
är det har typiskt min otur eller är det? idag när jag äntligen fixar ett sim-kort och laddar det med 300 för att få dom fria smsen så funkar det inte. ingen kan ringa eller smsa mig för att mitt kontantkort inte är "aktiverat" och jag var tvungen att ladda på det med 100kr till? och ändå så funkar det inte.. jag kan ringa till andra, det är bara dom andra som inte kan ringa mig. skumt. kanske att det rättar till sig allt efter som timmarna går!

hur som helst så sitter jag och kollar igenom massa gamla bilder på datorn. det är inte klokt vad mycket roligt man hittar, bilder som man inte ens trodde fanns! jag sitter här och skrattar för mig själv. tur att ingen ser eller hör, för det hade ju varit ganska pinsamt. haha!

såhär såg du ut när jag började i din klass. kommer du ihåg?

 

jag och rebecka nyårsafton 2009-2010

 

känns som om flätor var grejen år 2009?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0