day four

publicerat: 2011-05-29 » 20:22:17
det här åt jag idag:
okej jag vaknade ju rätt sent idag, sandra ringde och väckte mig kl. 1 och då låg jag kvar i sängen i minst en timma. efter det gick jag upp och tog mig ett glas vatten och ett äpple, mumsade på det medan jag låg och kollade på den första filmen. det var inte nu, förrän efter den andra filmen som jag kom på att det faktiskt var det enda jag ätit idag (det är lätt hänt att det inte blir av när man bara ligger och gosar ner sig i kuddarna och täcket till film hela dagen!) så jag värmde precis en tallrik med lax ifrån igår. dock ingenting till, inte potatis eller så. haha, kalla mig udda men jag var bara sugen på laxen! tänkte kanske smaska i mig några salta pastiller till irene huss som börjar nu klockan 9 oxå, dom ger ju sån utomlandskänsla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0