day three

publicerat: 2011-05-29 » 13:59:51
eftersom ni inte fick nått "tema"-inlägg igår så kommer gårdagens nu och lite senare idag så lägger ju ut dagens!

mina föräldrar:

min relation till både min mamma och min pappa är otroligt stark! jag bor mest hos min pappa och det har jag gjort sedan nu i vintras, jag vet inte varför? men det har bara blivit så. innan det och ifrån att jag var 16 år så bodde jag mest hos mamma, sov hos pappa ibland då jag kände för det. jag orkar inte släpa emellan mina grjejer trots det att mina föräldrar bor en kvart (när man går) ifrån varandra, då det är därför jag valt att bo som jag bor nu. mina föräldrar har varit skilda sedan jag var 7 år gammal, så därför kommer jag inte riktigt ihåg hur det var att ha dom boendes tillsammans, med varandra. när jag var liten bodde jag varannan vecka hos mamma och varannan hos pappa, tills det att jag var 16 år gammal. dock kan jag tänka mig varför det gick snett och varför dom flyttade isär. min mamma och pappa är raka motsattserna till varandra, i allting medans jag och min lillasyster inte håller med dom om nästan nått. så har det alltid varit, haha! jag är en "pappas flicka" och bästa kompis med min mamma! bara det talar väl kanske om hur nära jag står mina föräldrar?! vilket jag är evigt tacksam för!

jag lider med dom som gått miste om antingen en mamma eller en pappa, eller kanske båda? man är stark om man klarar en sådan situation. jag vet att jag garanterat inte hade gjort det psykiskt. mitt hjärta hade gått i tusen bitar utan min mamma och min pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0