dirty dancing

publicerat: 2011-05-22 » 13:19:29
god förmiddag alla fina!
här är jag i full gång med plugg och att få de allra sista inlämningsuppgifterna klara tills på torsdag. dock tänkte jag bara att jag skulle göra en dansuppgift som ska in imorgon, nu innan jag ska städa. för jag måste damsuga mitt rum och diska innan pappa kommer hem. sen ska jag även dra iväg och sola samt ut och gå! så idag har jag fullt upp med diverse saker och jag uppskattar sånna dagar innerligt! det är inte riktigt min grej att bara ligga hemma och stirra upp i taket och kolla ifall det finns länder, djur eller människor där (som jag har gjort nu i två dagar), jag blir alldeles för rastlös och typ stressad över att jag inte gör någonting.

har pratat med två fina vänner ett bra tag oxå! känns så skönt att elin kommer till mig under studenten och att rebecka faktiskt ska vara hemma i sommar. äntligen får jag lite tid med dom, äntligen kommer dom hem :)

nu måste jag fortsätta med dansuppgiften så att den blir klar. känns onödigt att dröja ut på det.. så.. är det någon som kan en massa fakta om balett och modern dans, får ni jätte gärna hjälpa till. när det grundades och vart t.ex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0