forever really ends

publicerat: 2011-05-25 » 19:42:59
nu är jag äntligen klar med den allra sista inlämningen! gud vad skönt det är när man vet att man är helt klar, och jag har verkligen mina kompisar att tacka för det nu på slutet. ida som hjälpte mig att skriva ihop mitt tal till svenska b - nationella provet och sandra som hjälpte mig att komma på ett etiskt dilemma att skriva om, änglar! dock så är jag inte riktigt helt klar ändå, hihi, jag har sista redovisningen forever imorgon. så jag ska sätta mig och läsa mina 6 sidor och lära in dom, efter imorgon är det klart! wihoooo!




passade på att läsa mitt horoskop nyss, jag brukar göra det ibland. jag tycker det är så otroligt hur det kan stämma in alldeles rätt?! tror ni oxå på horoskop? jag kanske är den enda som gör det, haha
"på jobbet har en ledare en spännande dagordning som gör alla engagerade. snart blir du också en mycket viktig medspelare i sammanhanget"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0