in the woods

publicerat: 2011-05-20 » 11:47:02
nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska skynda mig att göra mig redo för veckans sista lektion. det ska bli så otroligt skönt med helg och ledighet, tid att hinna göra klart dom allra sista uppgifterna jag har kvar i skolan. tänkte att jag skulle hinna äta lunch, vilket jag kommer få hoppa över. kanske att jag hinner slänga i mig några kalla köttbullar innan jag måste gå? kommer komma försent hur som helst eftersom jag inte ens hunnit klä på mig ännu. jag fattar inte hur dom hade planerat det där, att alla skulle hinna tillbaka till klockan 12 är ju iprincip en omöjlighet. men lektionen var rolig och det var skönt att vara ute när det ändå var soligt, det hade kunnat få vara varmare, men klagar gör jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0