laughing out loud

publicerat: 2011-05-25 » 15:33:35
har varit i skolan tills nu, trots att jag slutade kl. 11. jag förstår det knappt själv?! jag hade ju en idé om att jag skulle få sista uppgiften jag har kvar att lämna in tills imorgon klar, så att jag slapp sitta med den hemma ikväll men jag hade glömt spara den på min mail.. ovanligt att jag glömmer viktiga saker? inte direkt.

jag måste bara berätta! gud vad glad jag var nu när jag kom hem! det låg ett sim-kort på köksbordet och liksom bara väntade på mig (trodde jag). jag hoppade runt och jubla av lycka (körde någon form utav egen "seger"-sång) och när jag skulle kolla upp vad det var för nytt nummer så såg jag att det är mitt gamla? vilket jag inte ville ha! jag skulle ju få ett nytt? snacka om lurad.. haha! men jag stoppade i det i mobilen av ren nyfikenhet, tänkte att jag skulle se om någon hade hört av sig under tiden den varit borta. och om det var? nummer efter nummer hade ringt, vissa hade ringt 18 gånger trots att jag tyckte jag var snabb med att påpeka till dom flesta jag känner, att den blivit stulen och att jag inte går att få tag på liksom, haha! nu får det här sim-kortet sitta i min mobil tills vidare! så.. jag går faktiskt att få tag på nu ;)

just det.. jag lovade ju en uppdatering om min hemlighetsfulla redovisning oxå. det gick otroligt bra och jag höll mig inom tidsramen. det var så otroligt roligt att se killarnas miner, haha! min redovisning handlade om "hur man lockar håret med en plattång" och ni kan ju bara tänka er själva. men en lätt sak att lära ut iallafall och det var ju det som var grejen med hela redovisningen. sen tänkte jag att jag kunde ta två flugor i en smäll och tipsa tjejerna, som kanske funderat på att göra snygga lockar till studentdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0