let's make it funny

publicerat: 2011-05-26 » 17:36:13
en idé har slagit mig! för att det åtminstonde ska komma upp ett inlägg varje dag så har jag gjort en lista att blogga efter, vet inte riktigt vad jag ska kalla det? men det är för att min inspiration och bloggtorka inte ska få ta över och för att mina kära vänner (framförallt) och andra som läser min blogg ska kunna få fortsätta att göra det. jag bjuder gärna på mig själv och tycker det är roligt att andra vill ta del utav min vardag och mina tankar!
(och om det är någon dag jag skulle glömma.. var inte rädda för att påminna mig då)

dag 1 – fem saker du inte visste om mig
dag 2min första kärlek
dag 3mina föräldrar
dag 4det här åt jag i dag
dag 5vad är kärlek?
dag 6 min första kyss
dag 7min bästa vän
dag 8något jag hatar
dag 9musik
dag 10något jag är stolt över
dag 11mina syskon
dag 12i min handväska
dag 13den här veckan
dag 14mina vänner
dag 15mina drömmar
dag 16min dag
dag 17mitt favoritminne
dag 18min favoritfödelsedag
dag 19detta ångrar jag
dag 20den här månaden
dag 21ett annat ögonblick
dag 22det här upprör mig
dag 23det här får mig att må bättre
dag 24det här får mig att gråta
dag 25om jag vann en miljon skulle jag..
dag 26mina rädslor
dag 27min favoritplats
dag 28det här saknar jag
dag 29film
dag 30om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0