lifesaver

publicerat: 2011-05-29 » 23:54:36
nu ska jag sova! hade tänkt göra det lite tidigare men fick visa mina hjältedåd innan dagen kunde ta sitt slut. en tjejkompis skrev till mig att hon bakade bullar men hade missat den lilla detaljen att köpa pärlsocker, tur att vi bor grannar, det var ju bara att springa över gatan liksom. dock var det inte bara jag som visade sig skulle vara en räddare i nöden, jag insåg att vi inte hade något balsam hemma. tur att camilla hade det, skönt byte vi gjorde där!

..men nu måste jag sova, eller försöka med det iallafall. vi får se hur det går nu i och med att jag bara legat hemma, kollat film och gjort ingenting hela dagen. älskvärt dock. jag får ringa john blund och be honom rappa på. få honom att svänga förbi hos mig först ikväll, vill ju bara att dagen ska vara här. på onsdag så! yeeeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0