lost in space

publicerat: 2011-05-05 » 16:20:45
finns den kille som klarar av att leva tillsammans med 100% emma?
att sluta helt ensam, det är min störta rädsla. att inte ha någon som sin egna stöttepelare, att inte få älska någon som älskar en lika mycket (om inte mer) tillbaka och att inte ha någon att skratta tillsammans med. jag vill verkligen inte sluta så.
jag är ganska impulsiv, galen och krävande som person. samtidigt som jag såklart, som vilken annan som helst, kan mysa i pyjamasen framför tv:n en hel kväll oxå. men jag tror jag är lite utav en berg -och dalbana, haha! vilket får mig att tänka "finns det någon som skulle klara av att dela sitt liv tillsammans med mig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0