only 2 weeks left

publicerat: 2011-05-18 » 19:13:46
igår hade jag världeeeeens bästa dag och med det menar jag verkligen världens bästa! att jag fick träffa isabel kommer jag kunna leva på så jävla länge framöver. vad lite kan göra så mycket! gud, jag har verkligen saknat henne så enormt mycket.

..iallafall så hade vi en underbar dag på stan, i stress om att hitta en klänning till mig och min mösspåtagningsbal som var senare på kvällen. och hur tror ni att det gick? jag lyckades åstadkomma någonting rätt för första gången i hela mitt liv! haha! allt tack vare en ängel till vän. det var för övrigt hon som hittade den åt mig och jag var supernöjd. kände mig supertjusig, och allt tack vare bella. vänner är fan bra, hon är bra! vi ver även hemma hos mig efter shoppingturen. vi satt och mös ute på våran balkong med en varsin ramlösa (smultron, alltid smultron i stort sätt) och bara uppdaterade varandra om allt mellan himmel och jord, genom land och hav i stort sätt. fast vi blev inte inne speciellt länge. vi gick bort till tågstationen och hämtade ut hennes biljett och på hemvägen stannade vi till i solen och köpte en glass!

det var så roligt, för sen när jag kom hem och mamma ringde.. så började jag berätta om mig dag tillsammans med isabel och jag vet inte hur många gånger jag påpekade hur glad isabel får mig, och hur hon gjorde min dag! tror jag inte ens själv fattat hur mycket jag saknat henne (givetvis ida och rebecka oxå) för som jag sa tidigare.. vad lite kan göra så mycket! mina tre närmaste vänner kan inget mäta sig mot, det bara är så. dom ger mig så otroligt mycket glädje i livet.

här kommer iallafall några bilder ifrån mösspåtagningen igår:
ENJOY


kajsa och jag innan mössorna fått komma på


jag, tobbe (med ryggen emot), kevin (som knappt syns) och adam :)


min underbart fina klass med mössorna på







om du bara visste hur fin du är
jag är hemligt kär

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens bästa <3

Och du var så himla fin i den där klänningen!!!

2011-05-19 @ 07:05:54
URL: http://isabelkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0