photography school

publicerat: 2011-05-26 » 10:04:28
good morning sunshines :)
jag tog mig lite sovmorgon idag för att vi ska ta studentkortet med klassen nu kl. 10 och jag kände verkligen inte för att vara med. tråkig jag är, men jag vill verkligen inte! jag vill inte ha min studentklänning en dag tidigare än studenten, den känningen är ju just för den dagen.. sen finns det ju 1000 anledningar till som jag inte skulle ta upp här i bloggen kanske.. hoppas att dom andra blir jätte fina och nöjda med bilden som komma skall iallafall, att dom känner sig fina. jag ska göra mig klar nu, har precis duschat. tänkte vara redo till klockan 11 och äta lunch med dom andra, hiihi. dom kommer vara så sura..

..måste klä på mig osv. vi hörs så fort jag kommit hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0