quite unnecessarily

publicerat: 2011-05-23 » 09:49:54
ida sov hos mig inatt, skön med sovsällskap och en bra vän! hon hjälpte mig med mitt svenska tal så vi får hålla tummarna för att det går bra idag och att jag iallafall klarar av att redovisa till mig ett g

till saken då.. jag försov mig imorse. ida hade stängt av min väckarklocka i sömnen, men som tur var ringde emelie på min hemtelefon kvart i 8. men ni förstår ju vad jag menar? kvart i 8 och jag ska duscha oxå? jag stressade som aldrig förr, jag hann knappt kliva ur duschen förrän jag var påväg mot skolan. jag sprang typ hit! och vad händer när jag är framme? "lektionen inställd" jag är nog född med otur... skönt för ida som faktiskt visste om sin sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0