the back-up plan

publicerat: 2011-05-29 » 16:40:57
idag är det verkligen en dag med bara vila, jag har just kollat klart på filmen "the back-up plan". den filmen var verkligen rolig och jag älskar ju kärleksfilmer. sen är jennifer lopez en favorit. har kollat på dom flesta filmer hon har gjort i och med att jag tycker att hon är en så bra skådis.

the back-up plan handlar om en kvinna vid namn zoe som är van vid att ta "saken i egna händer". efter ett par usla dejter och viljan att skaffa en familj bestämmer hon sig slutligen för att inseminera sig. allting går enligt planerna och hon nästintill flyger på små rosa moln av lycka tills hon lyckas ta samma taxi som en man (alex o´loughlin). deras möte visar sig bli grunden till fler möten, möten där de stöter på varandra omedvetet, tills det blir medvetet. helt plötsligt vet inte zoe riktigt vad hon ska ta sig till. detta var inte hennes plan och hur berättar hon för en man som hon precis har träffat att hon dessutom är gravid?

jag rekomenderar den här filmen till dom som gillar romantiska komedier! en mysig film att ligga och titta på en hemma-dag som denna, prova det du oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0