no matter what anyone else says about you

publicerat: 2011-05-16 » 23:40:47
idag har jag tänkt en del och gått igenom vad jag mår bra av, samt vad som gör mig ledsen.. men sen slog det mig! varför tänka så mycket? jag vet ju vem jag är och sen spelar folk i min omgivning ingen roll! så länge dom inte har viljan att hjälpa mig att "nå mina mål" och är lyckliga för mig för vad jag lyckas åstadkomma här i livet så är dom inte värda min uppmärksamhet eller mina tankar. för som jag sa innan... jag vet ju vem jag är och det är det enda som ränkas!
jag heter emma swärd och är 19 år gammal. oftast med ett leende på läpparna tar jag varje dag som den kommer. jag försöker få det bästa utav livet och kämpar för att nå mina mål. jag har en stark passion till att sjunga och testar gärna nya saker. jag tror att jag kommer lyckas då jag är så utåtriktad som jag är!

så! till er som någonsin låtit andra komma för nära er, på ett nagativt sätt för er.. låt det vara slut på det! för allvarligt? ni måste ju hålla med mig om att man hellre går helt ensam dag ut och dag in, än att umgås med människor som får en att må dåligt och känna mig mindre värd. det finns absolut ingen anledning till att stå ut med sånt för du är värd allt det bästa i ditt eget liv! för oavsett vad så kommer du alltid att vara centrum i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0