when you learned your lesson

publicerat: 2011-05-16 » 17:53:05
sitter och pluggar framför OC, vilket jag gjort hela dagen enda sedan jag vaknade!
jag gick inte på skolan idag för att vi bara hade en lektion, dans. jag kände att det var viktigare att vara hemma och få en massa eftersläntande uppgifter gjorda än att gå på en lektion.

sa även hejdå till min lillasyster idag, som åkte till spanien och ska vara där i hela tre veckor. det kommer bli tomt men såklart lite skönt oxå.. känns bara tråkigt att hon inte kommer vara hemma under min student osv. men jag har ju fina vänner och en fin släkt som kommer fira den med mig oxå, sen mamma och pappa såklart! så det är inge synd om mig

måste plugga vidare.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0