a new day has come

publicerat: 2011-11-14 » 02:30:36
Oj det var ett tag jag skrev sist, hela helgen har gått. Jag har haft fullt upp med en massa skolarbeten.. Förlåt! Sen har jag hängt med mamma sedan igår. Vilket betyder att jag inte gör så speciellt mycket, men jag har inte heller haft lusten till att sitta framför datorn när jag hellre kan umgås med henne. Min älskade mamma liksom! Älskar när jag får egentid med mina föräldrar! Jag är ju trots allt fortfarande en mamma och pappa-gris :)

Och ikväll var jag hemma hos Jennifer och mös till en Beck-film. Vi pratade, åt nybakade choklad-muffins och drack gott chaite! En helt perfekt söndagskväll. Det är ju dessutom helt perfekt att kunna gå iväg och göra det utan att behöva gå ut i det kalla vädret. Hon bor nämligen granne med mammas pojkvän. Så sjukt smidigt hehe

Nu är klockan mycket, riktigt mycket.. Ska bara se klart filmen jag började kolla på för ett tag sen, sen ska jag sova. Kommer nog sova rätt djupt och gott inatt. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0