advent

publicerat: 2011-11-27 » 20:50:36
Första advent och kvällsmys med familjen.. Det är precis så vi har spenderat den här kvällen. Glögg, nybakade lussekatter, pepparkakor och bingolotto så det känns som om den här kvällen inte hade kunnat bli bättre?! Dock vann ingen av oss någonting den här gången heller men jag var sjukt nära att vinna på två spel. Sista spelet satt jag med 4 i rad efter bara 5 siffrors upprop. Så jag satt i princip hela spelet utan att få bingo, helt sjukt. Men julkänslan var verkligen på topp ikväll och jag känner mig verkligen lycklig. Det har varit en så himla bra helg.

Jag hann till och med plugga lite nyss och förbereda mig inför provet imorgon, fingers crossed!! Nu väntar jag bara på att Beck ska börja, för visst är det ikväll? Jag har för mig att det är det iallafall.

Tror jag ska smyga ut i köket och ta lite mer glögg och kanske även en lussekatt till för det är ju så himla gott. Finns det någon som älskar julen mer än bara jag? Det kanske var ganska perfekt ändå.. Att snön kom just idag. Men ändå liksom.. Jag hatar snön. Den är så kall och bara helt jävla ivägen, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0