bake buns

publicerat: 2011-11-02 » 12:25:43
Äntligen känner jag mig motiverad att sätta igång och plugga, ska laga mig någon lunch innan så att jag får ännu mer energi till att verkligen köra. Idag är det fullt ös som gäller för min del. Skönt att jag inte har någonting annat inplanerat än bara detta vilket betyder att jag inte behöver kliva ur pyjamasen på hela dagen, wihoooo! Dock kanske jag gör det ändå.. Det är ganska kallt i lägenheten nu, men jag kan ta på mig mina sköna mjukiskläder som är i princip samma sak. Älskar detta.

Har varit extremt sugen på att bakar bullar i flera dagar nu.. Fattar inte vad det är men jag tror det kan bero på att jag varit sugen på att äta bullar väääldiiigt länge. Som tur är så sa Robin så sent som igår att han skulle hjälpa mig med det någon kväll framöver så jag håller tummarna för att han inte glömmer bort det! Jag har nämligen aldrig gjort bullar helt på egen hand ever, och senast jag var med och bakade det var jag typ 9 år och hjälpte farmor. Kan ju vara roligt att kunna till sen när jag fyllt 60 och mina barnbarn förväntar sig att jag ska kunna en sån sak liksom, hahaha. Men som sagt.. Hoppas han inte glömmer bort vad han lovat. Uppdaterar mer senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0