day of shopping

publicerat: 2011-11-04 » 17:15:29
Kom precis in, sitter och väntar på maten. Är döhungrig efter en hel dag på stan tillsammans med först pappa och sen Emie. Men jag klagar verkligen inte för äntligen hittade jag den perfekta jackan för mig! Wihooo!! Det blev en mörkblå dunjacka, så nu kan snön få komma om den känner att den måste (fast helst inte). Som pricken över I:et träffade jag på Simone på stan, henne var det verkligen ett tag sedan man såg!!


Det här är jackan, helt okej snygg va? Hehe

Jag passade även på att unna mig en tröja för den lilla slanten jag hade kvar på mitt presentkort, jag behövde bara lägga till 15kr själv. Helt toppen ju!! Man kan ju i princip säga att jag fick denna snyggingen för 15kr och i så fall har jag verkligen fyndat, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0