fat pig

publicerat: 2011-11-29 » 11:10:14
Godmorgon! Eller morgon och morgon? Jag har varit vaken sedan klockan 20 över 7 och funderar att gå en sväng på stan. Behöver nytt smink. Men jag har även ett möte kl. 13:00 som jag måste gå på. Frågan är ju om jag kommer hinna gå på stan innan? Två timmar borde ju räcka. Då får jag helt enkelt dra nu.. Älskar att gå på stan själv när jag ska shoppa! Då får jag gå vart jag vill när jag vill och behöver inte ta hänsyn till någon annan ;)

Åt världens onyttigaste frukost idag btw (men ibland får man faktiskt) och jag njöt av varenda tugga, haha! Jag åt en lussekatt och drack mjölk. Det borde ju inte vara helt förbjudet såhär nära jul? Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0