happy birthday marava

publicerat: 2011-11-10 » 18:50:10
Nu väntar jag på att middagen ska bli klar så att jag sedan kan åka direkt upp till Maria :)
Har precis varit på systemet och köpt lite rosé, tänkte att det kunde vara gott ikväll. Jag som alltid brukar dricka rött vin eller öl annars! Det blev ingen speciell frilla alls ikväll utan kör på en vanlig hästsvans för att jag inte trivdes i att ha håret utsläppt. Men det funkar ju det med. Jag skulle lika gärna kunnat dra dit i pyjamas, så väl känner jag Maria, hade inte skämts över det.. Dock är det ju kanske lite mobbat om alla andra är finklädda, hehe


Kommentarer
Postat av: Ragnar

Är det du på bilden, snygg

2011-11-16 @ 08:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0