invited the girls for a sleep over

publicerat: 2011-11-06 » 14:32:49


Igår var en utav dom roligaste dagarna på så sjukt länge!! Sleepovern hemma hos mig blev till en skräcknatt efter att vi gick till hemmakväll och hyrde Rec och The death will tell. Jag älskar skräckfilmer men jag måste erkänna att jag blir så äckligt rädd! Haha! Vet inte riktigt hur jag ska förklara gårdagen med ett annat ord än perfekt?! Vi hade så roligt åt våra ansiktsmasker, vet inte hur mycket vi skrattade och blev rädda om vart annat. Och det bästa med en sleepover full av skräckfilmer är ju att man sover tillsammans, ingen behöver gå hem rädd hehe

Nu ska jag strax sätta igång och plugga. Jag kommer inte ha tid för någonting annat än det idag för jag har en hel del att göra.. Men innan det måste sortera tvätten, kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0