it's so unreal

publicerat: 2011-11-18 » 14:08:27
Tja snyggingar
What's up? Jag är så äckligt glad, tror jag smäller av typ! Ibland är turen verkligen med mig, dock vågar jag inte ta ut segern i förskott. Så ni får höra om denna hemlighet på torsdag, inte förrän då vet jag om det är värt att vara lycklig!! Fast just nu har det ju bara gått framåt, så för nu, är jag lycklig som fan! Så glad att jag till och med ser fram emot den muntliga examinationen på måndag klockan 14:00

Ikväll ska jag hem till Idas pappa och hänga så jag har en del att göra innan dess. Vi ska ju ha trevlig middag här hemma innan jag kan dra iväg dit och jag har fortfarande inte gått ut och promenerat än. Har hunnit göra alla ärenden äntligen, som jag har haft hängandes över mig hela veckan. Att jag är så lat? Det tog mig inte mer än 1 timma att få allt gjort och ändå har jag gruvat mig inför det... Tönt-Emma!! Nu ska jag byta om och tvinga med mig min lillasyster ut, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0