let the impossible be possible

publicerat: 2011-11-30 » 18:28:34
Vart är maten? Jag kände nu att jag började bli riktigt hungrig och insåg att klockan är halv sju. Shit. Jag började plugga vid tre och nu är klockan helt plötsligt kväll, haha. Får väl ringa efter pappa och höra vad han är för sig och om jag ska laga mat till mig själv, till alla eller om han snart kommer hem och lagar till någonting :)

Angående min plugginsats idag så är jag så himla frustrerad. Jag hade verkligen all motivation i världen för att få det här överstökat men så fastnar jag.. Eller jag förstår snarare ingenting utav det jag läser. Klarade av ett prov iallafall, fick full pott (svin nöjd) men det andra har jag inte vågat mig på ännu. Kul att det första gick så bra som det gick men liksom.. Jag har lite svårt att kunna börja göra uppgifterna (och börjar bli stressad) jag ska göra klart tills på fredag när jag inte förstår. Hoppas på bättre lycka så snart jag har fått mat i magen, hihi!

Fattar dessutom inte hur jag kan vara så himla hungrig när jag tryckte i mig en pizza helt själv till lunch. Stor magsäck i guess?! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0