population increases and homework

publicerat: 2011-11-23 » 22:00:38
Klar klar och klar. Känns toppen. Nu är det bara till att hålla tummarna inför rättningen och kommentarerna jag kommer få utav min lärare. Förhoppningsvis är det goda ord.

Nu ska jag lägga mig ner och slappa! Avnjuta en film och så småningom sova. Imorgon ska jag till frissan, woop woop. Just det ja, haha, det är tur att jag påminner mig själv.. För hade jag inte tagit upp frissan en gång till hade jag helt glömt bort att jag måste förbereda någonting att ta med mig till lunch nu innan jag somnar. Antar att det kommer ta ett tag där och jag vill inte hungra ihjäl, närå, men dom sa åt mig att det kunde vara en bra idé :)

Sov gott sötfisar! När ni ska sova dvs. Jag säger godnatt och hejdå nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0