talented but so very sad

publicerat: 2011-11-23 » 14:14:46

Hej ♥
Jag sitter och dricker te och pluggar lite (har inlämning av en stor uppgift idag). Den ska inte vara inlämnad förrän klockan 23.59 ikväll så jag har gott om tid på mig att gå igenom allt och svara noggrant utan att stressa. Har redan gjort två prov och vet ni? Jag hade alla rätt på båda! Jag brukar ha förmågan att bli stressad och ha ett eller två slarvfel men inte idag. Vet inte riktigt om det var för att svenskan har varit svårare eller om det är för att jag var mer koncentrerad men hur som helst så gjorde det min dag ganska bra!

Tänkte vara duktig att städa lite oxå, det behöver verkligen damsugas här. Jag är utav den typen att jag tappar hår hela tiden, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0