time for tea

publicerat: 2011-11-21 » 21:40:29
Time for tea! Så äckligt gott det är (vad fult det där lät, hiiihooo) och jag är fortfarande sjuk. Det suger. Hoppas te med honung i hjälper min hals iallafall.

Jag var ju och gjorde mitt prov idag och jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv tror jag! Aldrig! Men det gick ju helt okej trots det. Trodde dock att det var det sista momentet innan jag var klar men så kom det där nationella provet fram, haha. Typiskt va? Men det är på måndag så.. Och nu kan jag ju i stort sätt fokusera på Samhällskunskapen äntligen. Känns bra att äntligen kunna börja med den eftersom jag har inlämning på onsdag, lite stressigt men det klarar jag. Har ju som inte så mycket till val. Det kanske är ett litet plus att jag är sjuk trots allt? Jag måste ju stanna hemma oavsett.. Så då kan jag lika gärna plugga :)

Nog om skola och sånt trist! Vi kanske hörs senare, precis innan jag ska sova. Annars, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0