long time no see

publicerat: 2011-11-21 » 11:04:26
Godmorgon. Det var ett tag sedan jag var uppe i normal morgontid. Vi snackar inte klockan 7 nu men normal morgontid för den som är ledig. Eller ledig och ledig, men jag börjar inte förrän kl. 14:00 så nu har jag all världens tid att göra mig i ordning och äta frukost på. Yeah, vilket känns otroligt skönt! Jag har redan stått och duschat i en evighet. Anledningen att jag klev upp så tidigt idag är att jag inte kunde sova inatt och då var det lika bra att bara få sova någon timma istället för att sova bort hela dagen och inte kunna sova natten som kommer heller. Fick helt enekelt ställa klockan.

Tänkte smygtitta lite på uppgifter nu, så att jag är redo sen under det muntliga provet. Man vet aldrig vad det kommer komma för frågor men jag ska väl vara redo att kunna svara på det mesta!

Ville bara slänga in en liten hälsning till min bästa vän Ida Medin och säga att
- Jag saknar dig!
Hatar att vi inte hann ses sist du var här eller gånger innan det heller. Vi har ju allt i hela världen att prata om!! Det är tomt utan dig här, min bästis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0