all congratz to my dear cousin

publicerat: 2011-11-24 » 20:53:15
Först och främst vill jag gratta min fina kusin Nicklas på 23-års dagen! Grattis!!

Idag var jag hos frissan &.. Jag vet inte om jag är modig nog att lägga upp en bild på resultatet än, haha! Feg som jag är men kanske efter helgen möjligtvis (ni får hålla utkik) för jag måste hinna vänja mig vid det själv först, hehe

Har varit hemma hos min kusin sedan jag kom ifrån frisören, stannade på middag och allt. Det blev hemmagjord pizza och lilla Malte (kusinbarn) fick en skrattattack när han kittlade mamma, så söt! Hann även förbi mormor en sväng med mamma oxå, så det har varit värsta familjedagen idag :) Men nu är jag äntligen hemma efter fullt ös. Jag är inte van vid barn och hund, haha. Man märker av det nu när man kommit hem och det är så lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0