in such a good mood

publicerat: 2011-11-03 » 14:04:40
Nu har jag börjar komma igång med letandet av snygga jackor och har hittat en hel del bra. Har fortfarande inte hittat den där "it"-jackan ännu men jag vägrar att ge upp!! Tur att jag har fått en massa hjälp utav bästis :) Jag har fått en massa bra tips om snygga jackor och hon hjälper mig att spåna i hur varje jacka jag hittar skulle sitta på mig. Kan man inte gå på stan tillsammans så går det ju faktiskt nästan lika bra att kika på jackor tillsammans över nätet oxå, i och med att hon vet exakt vad för kropp jag har osv.

Ska strax börja göra någonting med mitt hår för just nu ser jag ut som ett troll, det står åt alla håll.. Och eftersom Emelie kommer hit om någon timma kan det vara bra om jag har det fixat redan innan, för jag vill ju inte skrämma iväg henne, hehe! Men innan jag börjar med det så ska jag äta lunch. Är så himla hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0