1

publicerat: 2011-10-19 » 17:39:23
Vem är jag?


Emma Swärd heter jag och är 20 år gammal, född på Richard Geres födelsedag! Är född och uppväxt i Östersund, där jag idag fortfarande bor hemma hos min pappa och mamma (flyttar emellan dom lite som jag vill, dom är skilda). Jag tar oftast varje dag som den kommer med ett leende på läpparna. Jag försöker få det bästa utav livet och kämpar för att nå mina mål. Jag tror att jag kommer lyckas då jag är så utåtriktad som jag är!

Jag har en stark passion till att sjunga men sjunger inte i någon kör eller liknanade, finner det bara asroligt! Det går inte en dag utan att jag sjunger, jag sjunger överallt och hela tiden.. Gillar att klä upp mig, sminka mig, fixa håret m.m bara för att må bättre när jag kollar mig själv i spegeln. Skratta är förmodligen det roligaste man kan göra och just nu älskar jag mitt liv. En vardag utan mina vänner finns inte, dom är mitt livs största glädje!

Kommentarer
Postat av: Magnus Påhlsson

Hej Emma! Du får inte glömma att ändra i beskrivningen av dig på denna blog för där står att du bara är 19 år gammal!!!

I övermorgon fyller din mamma, min älskade vän, år! Hoppas att du vill krama henne en extra gång ifrån mig!

Kram

Magnus

2011-10-20 @ 10:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0