as long as you let me, i'll always be your friend

publicerat: 2011-10-31 » 01:19:38
När du känner dig vilsen i dig själv och inte längre vet vem du är, ring mig då så ska jag påminna dig om att du är en utav mina bästa vänner. Jag ska berätta, precis som alla gånger förut, varför jag valde att vara extra rädd om just dig. Och när du känner dig ledsen eller tom, kom till mig då så kan vi sjunka ner bland alla gosedjur och kuddar i sängen. Jag lovar att lyssna på allt du säger och torka dina tårar, precis som vänner gör för varandra. Ett leende från dig är det finaste för mig. För jag vet att jag kan prata med dig på ett sånt sätt jag inte kan prata med någon annan, jag vet att du finns där för mig. Och.. Precis så finns jag här för dig. För att för mig, är du otroligt viktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0