can you atleast try

publicerat: 2011-10-21 » 23:46:42
Jag har haft en så himla fin och härlig fredagskväll framför Idol med Elin och för att inte tala om middagen med familjen. Gud så gott det var! Förutom en liten detalj... Ostron är ingen hit, jag tänker aldrig mer äta det och det ska kallas delikatess? Jag måste helt ärligt säga att det var det äckligaste jag någonsin har ätit. Så illa var det. Men jag provade ju iallafall. Jag höll mig istället till kräftorna, räkorna och den otroligt goda champangen! Det var längesen vi lyxade till det såhär och jag måste erkänna att jag älskar när vi gör det. Men det är skönt att det inte blir för ofta för då blir det ju ingenting man uppskattar utan någonting man istället bara tar för givet. Men som sagt, till alla er där hemma: Prova aldrig ostron... Hehe skojar! Det är klart ni måste prova, det kan ju hända att ni faktiskt tycker om det och missar någonting ifall ni inte provar men som jag sa innan. Jag äter det aldrig igen

Nu ska vi fortsätta vårat helgmys här hemma :)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tyckte att Ostron var gott! Smakade ju typ bara vitlök och citron, iaf det jag åt (:

2011-10-22 @ 00:13:53
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0