i'm so glad i met you

publicerat: 2011-10-20 » 00:38:11
Vänner är allt bra att ha, speciellt sånna gånger man verkligen inte fungerar själv. Nu tror ni säkert att det är rent allmänt i vardagen, eller ja det är klart, det oxå men.. Som ikväll. Det stod verkligen helt stilla i mitt huvud, hjärnan arbetade i högvarv och jag kom ingenstans. Mitt skolarbete stog helt stilla och jag satt där med den knappa timman kvar att göra uppgifter färdig och lämna in den. Tack Tuva för all din hjälp. Du tror att den inte var mycket men för mig var den allt! Det hade aldrig gått om inte du hade tänkt med mig, om du inte hade kommit med dina kloka svar och lösningar. Nu kan jag äntligen slappna av och sova gott, som en stock! Vilket jag måste, jag måste springa in på toan och sminka av mig, kasta mig ner i sängen och hålla tummarna på vägen dit att jag somnar direkt eftersom jag ska upp klockan 6 imorgonbitti. Börjar jobba halv 8 med glädje


Godnatt alla ni som är vakna och till alla er som redan sover.. Jag hoppas ni redan drömmer fina drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0