i'm still in love

publicerat: 2011-10-16 » 19:43:10
Har inte städat (är för lat) idag men jag har däremot förberett mig lite inför den nya pluggveckan som kommer :) Det är en hel del att göra nu i veckan i skolan och även en massa med körskolan, men jag är bara taggad på den nya veckan som inom bara några enstaka timmar är här! Har haft en jättebra vecka med mina fina kusinbarn, med mamma och tillsammans med fina vänner. Jag la mig precis i sängen och ligger och kollar på True talant. Jag bara älskar alla dessa musik-program som sänds på tv hela tiden, är roligt att se hur himla duktiga alla är!! Men sen att jag är såld på Danny är ju en annan sak.. Så alla grabbar där ute.. Ni får slåss om mig med Danny, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0