little miss em's warning

publicerat: 2011-10-27 » 15:00:20
Jag har totalt glömt bort att plugga inför imorgon. Shit vad brådis det blev plötsligt. Dock så har ju jag en vana att inna kunna plugga om jag inte lyssnar på musik och kollar film samtidigt så jag har fixat fram några klassiker som är värd att kollas på! The last song med Miley Cyrus, Never say never med Justin Bieber och Burlesque med Christina Aguilera

Jag funderar på att köpa mig en vinterjacka typ imooooorgon, jag fryser ihjäl ute. Min gamla vinterjacka är sönder så det är dags för mig att köpa en ny. Men fan att det ska börja bli vinter redan! Det kan väl få vänta till i mitten av novermber iallafall. Jag vet jag vet.. "Förra året vid den här tiden var det 10- istället för + och det var snö" men so what? Sluta va kallt!! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0