my headaches resulted in a quiet evening at home

publicerat: 2011-10-07 » 00:29:31
Har legat framför tvn hela kvällen, som jag anade att jag skulle göra. Åh vad jag är laaaaat. Kanske för att jag inte ätit någon middag? Men när den serverades var jag verkligen inte hungrig utan snarare mätt. Vilket ledde till att jag ligger och har ont i huvudet just nu men är alldeles för trött för att orka kliva upp och äta någonting. Livet är bra jobbigt ibland, haha! Har dock avnjutit en massa bra program, klunkat en massa te och snusat en del ikväll. En bra torsdagskväll om ni frågar mig

Dock säger jag godnatt nu, jag behöver min skönhetssömn! Fan vad nice det hade varit om jag hade kunnat bah "inte för att jag någonsin behöver min skönhetssömn men.." haha up my ass! Tror jag behöver den. Ser ut som ett lik just nu. Puss och härliga skratt, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0