quite a scandal

publicerat: 2011-10-31 » 19:15:14
Hur kan höst/vintervädret göra en tråkig och så himla deppig? Och det är ju inte bara jag som får så.. Vet inte hur många utav mina vänner som åkt på höstdeppen i år. Det är hemskt!! Man kan ju inte direkt göra speciellt mycket åt det heller, eller kan man? I så fall vill jag ha alla tips som går att få för jag har fått nog. Jag är less på att känna mig begränsad pga vädret och dom tidiga kvällarna, jag menar.. Jag som inte känner suget att dra ut och festa varje helg har ju i princip inga valmöjligheter överhuvudtaget. Håller ni inte med mig om att det är en skandal? Inte konstigt att ungdomar börjar med alkohol i tidiga åldrar. Man vill ju passa på att äventyra sålänge man är ung och har kroppen för det liksom.. Önskar bara att man hade tillgång till så mycket mer en fredag/lördagskväll (vardagskvällar oxå för den delen) än det lilla utbudet som finns nu, vilket i stort sätt bara är sånt som inkluderar alkohol. Känns som att det är dags för mig att sätta mig ner, börja planera i nått och höra av mig till tjejerna. Behöver en kväll av massa skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0