that's how i do it

publicerat: 2011-10-01 » 14:32:18

Jag använder mig utav den här ansiktsmasken som jag köpt på KICKS. Kostar 99kr och det räcker om den används 1 gång i veckan. Kolla upp vilken sort just du behöver innan du köper den! Den finns nämligen i olika färger

Om du hellre gör en ansiktsmask själv hemma har du ett recept du kan prova här:
Mosa en persika tillsammans med 1/4dl vatten, 1tsk honung, 1 äggula och 3msk tistelolja

Anisktsmasken kan du ha på dig i upp till 20 minuter och är fuktgivande! Du sköljer bort den med enbart ljummet vatten. Ingen tvål eller ansiktsvatten

Kommentarer
Postat av: felle !

hejsan, nu har jag fixat blogresponse till min blogg, så vore himla kul om du kunde ställa någon/några frågor där!

btw, riktigt fin blogg du har ! <3

2011-10-08 @ 12:24:34
URL: http://fiay.blogg.se/
Postat av: Linn

Oh, den där använder jag med! Av alla jag har testat så är den där allra bäst!

2011-11-27 @ 08:01:05
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0