the best way to start a trend is to define your own style and follow your passion

publicerat: 2011-10-16 » 20:56:44
Kalla mig klantig som trodde att jag kunde få en helg ledig ifrån allt plugg.. Jag har ju inte fram till fredag på mig att göra klart det här kapitlet utan bara till på onsdag så jag får helt enkelt plugga häcken av mig inatt oxå, springa iväg yill biblioteket imorgon och låna ett utav Shakespears alla verk. Har en del att läsa innan provet och inlämningarna tills på ondag. Men det kanske är bra att det är så fullt upp? Dock får ju körkortet lida lite men jag försöker att verkligen inte driva det allt för mycket åt sidan. Jag är så dålig på att planera och prioritera haha. Men jag tänkte att för att tagga till inför den här pluggkvällen så byter jag om till pyjamas, spelar lugn och skön musik samt svullar en massa mandariner. Suverän idé eller vad? Abso fucking lutely, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0