the happy ending

publicerat: 2011-10-31 » 00:57:07
Nu är jag precis hemkommen och ombytt till pyjamas, är lite frusen om fötterna så jag ska linda in mig flera varv i täcket hade jag tänkt, hihi. En bra helg och en tuff vecka med en massa läxor ska avslutas på bästa sätt och det gjorde den verkligen. Bingolotto spelade jag tillsammans med pappa och gud vad mycket vissa vann, och här satt vi med hoppet in i det sista.. Det ska ju mycket tur till för att vinna. Men jag är glad ändå, för den trevliga stämningen vi fick i soffan framför tvn! Och precis när vi spelat klart kom Emie :) Vi sprang in i mitt rum och skvallrade direkt och jag bunkrade upp med allt godis. Efter någon timmas häng här hemma bestämde vi oss för att ta en tur med bilen runt runt runt bara för att lyssna på musik, skratta och prata. Mc Donald's bjöd på glass (eller vi fick mycket för pengarna för en gångs skull) och våran bilresa fortsatte. Det hände en liten läskig grej när vi fick för oss att åka upp till utkikstornet på frösön.. Eller ja.. Det var kolsvart och jag skrämde upp både mig och henne, haha. Vi sprang tillbaka till bilen, stängde dörrarna fortare än någonsin och låste. Insåg ju att det kunde komma björnar och skogsmördare?!! Aja, haha, nu ska jag inte skrämma upp mig själv igen för då kommer jag inte kunna somna och jag som ska upp tidigt. Nu väntar sängen på mig.. Sov gott



Erkänn att min sovtröja är fin??? Rosa äger! Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: emie

åh, så charmig tjej! hehe :)

tur du är söt <3

2011-10-31 @ 12:32:01
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0