this is the real thing

publicerat: 2011-10-26 » 12:09:09
Sov hemma hos Ida inatt efter att filmkvällen drog ut på tiden hehe! Är helt död eftersom vi klev upp halv 8 imorse (jag är van att få sova ut), vi skulle göra ett ärende åt Ida. Och eftersom hon inte började jobba förrän nu klockan 12 så följde hon med mig hit en stund. Vi åt en lång frukost och surrade sönder käkarna, haha! Just nu sitter jag bara och fascinares av att äntligen ha pengar på kontot. Pengar att leva för och att rör mig med, det var ett tag sen. Ska verkligen inte slösa dom på skit den här gången. Jag vet exakt vad jag ska ha dom till!! Ska hoppa in i duschen nu, plugga lite, möta upp mormor och åka iväg till min kusin för fika :) En bra start på dagen kräver ett bra slut. Ikväll vill jag bara unna mig att vara hemma och gosa ner mig i sängen framför ett bra tv-program

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0