timekiller

publicerat: 2011-10-29 » 01:11:36
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och stolt
Favoritgodis: Jag skulle säga Twister
Är det nåt du absolut inte äter: Nyponsoppa, svamp eller mitten av en gurka!
Kläder just nu: Mjukisbrallor och en stor t-shirt, mysfaktor
Musik just nu: Carrie Underwood - That's where it is
Vad sa du senast: Äsch du driver
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hm.. Jag är kvinna, så det skulle vara helt sjukt om jag ville leva förr hellre än nu?
Sommarplaner: Oj.. Ida som tyckte jag var konstig som ville planera nyår
Fisk eller badkruka: Både och, men i vatten över 25 grader är jag fisk!
Saft eller alkohol: Förr hade ju utan tvekan svarat alkohol men just nu måste jag nog svara saft
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sommar och vaaaaarmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mycket mat, min mamma och en båt
Spelar du nåt instrument: Nepp
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: SLÖSAREEEE
Bästa film: Titanic
Tror på liv på andra planeter: Nej, inte förrän det blir bevisat
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på mirakel: Nej men jag vill gärna tro
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, det är det finaste som finns när det är fint
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller 7 jag har inte riktigt bestämt mig, haha
Bio eller promenad: Både och!
Snarkar du? Jag har hört att jag gör det ibland men oftast inte
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Rädd? Nej?
Äckligaste insekten: Sånna som flyger (fast humlor och bin kan vara okej)
Största svaghet: Jag vet inte?
Det här är jag bra på: Tycka synd om mig själv
Bästa bok? Det ska bli ett sant nöje att döda dig
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? Barnmorska eller ambulansförare
Chips, morötter eller godis? Chips.. Och godis!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej jag har aldrig gjort. Försökte när jag var liten men glömde bort hela tiden
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan piercing och jag vill tatuera mig, dock är det hemligt var och vad
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu är det städat, faktiskt
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? No way
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger om jag inte äter med kniv oxå
Är du rädd för blod? Nej men jag har svårt för sår
Saltar du på maten? Nej oftast inte
Gillar du att sjunga? Yes I do
Anser du att du är stark? Starkast i hela världen!! Hehe
Brukar du sola? På sommaren
Vad gör du om du får hicka? Jadu.. Ingenting?
Röker du? Nej
Snusar du? Dessvärre
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Teeeeee
Har du en besatthet? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0