tired as hell

publicerat: 2011-10-13 » 13:32:51
Nu är det sista timmarna som jag är barnvakt till Mickilina. Malte fick gå på dagis idag och så hämtar hans pappa honom där. Det har verkligen varit några helt fantastiskt roliga dagar tillsammans med dessa fina kusinbarn! Vi har haft så roligt! Men igår.. Var jag verkligen helt slut. Jag fick inte i mig någon middag för att jag var så trött så jag gick och la mig i sängen för att vila istället (Elin var här och hjälpte till, mamma med). Det roliga var att jag inte vaknade förrän klockan 11 imorse, snacka om överarbetad tjej?! Shit. Men jag kan ju säga att jag inte alls är mycket piggare idag. Jag har ju sovit på toooook förläääänge men som tur är så har jag ingenting speciellt på schemat som jag måste vara pigg för heller så..

Nu ska jag göra mig en kopp med te, kolla på ännu en film medans Mickilina sover lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0